Vid beställningstillfälle genom Klarna anges standardlevernas som alternativ. Fraktavgiften för denna leverans kommer att visas när du beställer via vår webbshop. När vi har tagit emot din beställning skickas produkterna som du har beställt, förutsatt att de är lagerförda varor, från vår lagerlokal i Sverige samma dag (om beställning lades på en arbetsdag). Beställningar skickas med PostNord, Budbee eller DHL. Vi beräknar 1-5 arbetsdagar för din beställning att anlända till det serviceställe som du angett vid beställning. När produkterna som har beställts lämnar våra lager är det den valda leveranstjänstens ansvar att leverera din beställning. Försenade eller skadade beställningar ska därför meddelas till den valda leveranstjänstens kundservice via telefon eller e-post inom sju dagar från att paketet skulle ha anlänt eller har anlänt. Kontaktinformation till PostNord finner du på deras hemsida http://www.postnord.se/kundservice. Mer information gällande PostNords villkor finner du här. Kontaktinformation till Budbee finner du på deras hemsida https://budbee.com/se/kundtjanst/och kontaktuppgifter till DHL hittas på deras hemsida https://www.dhl.com/se-sv/home/customer-service.html. Vid felaktig beställning vänligen kontakta oss på 08-7430000 eller skicka ett e-mail till info@pureness.se med relevant information såsom ordernummer, varor i din beställning och kontaktinformation så vidarebefordrar vi ditt uppdrag till ansvariga. Vi anser att det är i ditt intresse att vi inte anonymiserar dina kontaktuppgifter när vi vidarebefordrar ditt ärende till våra lagerlokaler. Grunden till detta är att dessa kontaktuppgifter är väsentliga för att vi ska kunna assistera dig i ditt ärende. Om du vill veta mer om hur vi behandlar personuppgifter kan du läsa vår integritetspolicy här.